Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 19:24:05 MET

Użytkownik "Rafał " <delbana_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> niestety Kobi nie przekonałeś mnie. ja tez miałem problemy z kompem -
> ciagłe zwiechy i zeschizowałem sie że to zasilacz. tymczasem
> wymieniono mi kosci pamieci i wszystko smiga bez zarzutu a mam
Szkoda, że nie przyszedłeś z tym na grupę.. bo pierwszą rzeczą, którą
bym Ci doradził przy "zwiechach" byłoby właśnie testowanie stabilności
procesora i pamięci - a dopiero potem ew. napięcia zasilacza i
odłączanie urządzeń w celu sprawdzenia PSU.

> megabajta 350 W. i uwarzam całe zamieszanie z zasilaczami za
> nadmierne rozdecie sprawy, nie majace uzasadniena w rzeczywistosci.
Miejsca na uzasadnienia w rzeczywistości niestety są.. będą się pojawiać
i póki ludzie nie zrozumieją, że przy tych pieniądzach, które wydali na
sprzęt dopłata 100 zł to bezpieczeństwa tego sprzętu jest dobrym
posunięcięm (non stop widzę chłopaczków, którzy przychodzą kupić
AthlonaXP 2.0++ czy Grafiki > R9500 / FX5600.. - żadnemu z nich nie
przychodzi do głowy, że zasilacz może niewydolić.

> Po prostu zasilacze mogą byc a NIE MUSZA przyczyna kłopotów . do
> zastosowań domowych WYSTRACZY codegen czy tracer czy cos tam. a jak
I tutaj się nie zgodzę.. powierzenie nowego sprzętu zasilaczowi Codegen
/ Tracer to jest dla mnie szczyt głupoty (bez obrazy dla nikogo). Ale
jak kogoś stać na AthlonaXP nową płytę, DDR-y itp to stać go też na
zasilacz. Czy ktoś kupuje mercedesa nie zakładając w nim alarmu?
Wątpie...

> ktos swiruje bo jedyna jego radoscia w życiu jtes wynik w 3D mark i
> musi miec karte graficzna ze hoho to juz jego problem.
No i ja właśnie o tym mówiłem. Przecież nikt nie wspomina iż wszyscy
powinni wymieniać zasilacze na markowe bo to nie o to chodzi. _Nowy_
sprzęt powinien być kupowany z adekwatnym pod względem mocy zasilaczem
(no i co to jest te 100zł naprzeciwko sprzętu, który jest wart ponad
2000)

> tym miejscu nie pije do Ciebie Kobi, gdzy , trzeba Ci oddac honro,
> broniłeś sie mądrze.
Dziękuję :)

> jakkolwiek wybieram Bogusia...i nie Linde:)
Wiadomo, ja do niczego nie zmuszam. Wszelkie moje intencje są dla dobra
użytkowników. Minie jeszcze trochę czasu, zanim ludzie zrozumieją pewne
rzeczy... a jak narazie przysłowie.. "mądry polak po szkodzie" pozostaje
aktualne...

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***