Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 19:36:27 MET

>"mądry polak po szkodzie" pozostaje
> aktualne...
>
> Kobi

to akurat prawda....ale nie w moim wypadku. a tak nawiasem po co komu taka
wypasiona grafika?? ludzie czesto kupują sprzet kompletnie go nie
wykorzystująć.ale to z innej bajki wiec w tym miejscu kończe.

a zasilacze?? wybór nalezy do kazdego...aha coś mi sie przypomniało - jak
kupowałem kompa (kwiecie 2003) to NIKT nie opowiadał o zasilaczach. nawet nie
było pisku....nie wiem czy to teraz wypływa czy wcześniej były lepsze??