Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 20:42:27 MET

*Rafał * wrote:
> nie wiem czy to teraz wypływa czy wcześniej były lepsze??

Wtedy jeszcze prądożerne karty nie były aż tak powszechne,
więc problem był widoczny na zdecydowanie mniejszą skalę.
Mimo wszystko jak ja kupowałem swojego kompa w maju, ani
myślałem o kupieniu do tego Codegena/Megabajta/Tracera...
Po prostu nie lubie shitu, pomijam już fakt, że bałbym się
powiesić sprzęt za kilka grubych tysięcy na zasilaczu, który
kosztuje 60-100zł. Gdzieś jednak w tych urządzeniach musi
być oszczędność, skoro porządna 300-tka kosztuje 150zł...

--
Pozdrawiam
Peeter