Bogus a ja Ci wierze

Autor: Rafał (delbana_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 17:12:22 MET

niestety Kobi nie przekonałeś mnie. ja tez miałem problemy z kompem - ciagłe
zwiechy i zeschizowałem sie że to zasilacz. tymczasem wymieniono mi kosci
pamieci i wszystko smiga bez zarzutu a mam megabajta 350 W. i uwarzam całe
zamieszanie z zasilaczami za nadmierne rozdecie sprawy, nie majace
uzasadniena w rzeczywistosci. Po prostu zasilacze mogą byc a NIE MUSZA
przyczyna kłopotów . do zastosowań domowych WYSTRACZY codegen czy tracer czy
cos tam. a jak ktos swiruje bo jedyna jego radoscia w życiu jtes wynik w 3D
mark i musi miec karte graficzna ze hoho to juz jego problem. Bynajmnie w
tym miejscu nie pije do Ciebie Kobi, gdzy , trzeba Ci oddac honro, broniłeś
sie mądrze. jakkolwiek wybieram Bogusia...i nie Linde:)
pozdro dla Was