Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 19:27:06 MET

stefe <fgrsr_at_jc.cy> napisał(a):

> a ja znam kilkadziesiat przypadkow, gdzie komputery smigaja na
> megabajtach itp., sam korzystam z dwoch takich zasilaczy. i wcale nie
> twierdze, ze kupno zasilacza w cenie dobrego procesora glownego nie jest
> dobrym pomyslem
no i ja stefe nie mogę sie nie zgodzić. mam znajomych co to maja kompy na
zasilaczach noname czy tez z mniej szlachetnym "imieniem" i im to działa. i
nie ma sie co czepiać zasilaczy. wiekszosc przypadków wadliwego
funkcjonowania ma swoje korzenie w oprogramowaniu (błędnym jego
zainstalowaniu). ale skoro niektórzy maja wybitnego pech (5,5;)) z tym
towarem..cóż nieszczescia chodza po ziemi a nie po niebie.
opotymistycznie dla wszystkich
Rafał