Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 17:24:55 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Rafał napisał:

> niestety Kobi nie przekonałeś mnie. ja tez miałem problemy z kompem -
> ciagłe zwiechy i zeschizowałem sie że to zasilacz. tymczasem
> wymieniono mi kosci pamieci i wszystko smiga bez zarzutu a mam
> megabajta 350 W. i uwarzam całe zamieszanie z zasilaczami za
> nadmierne rozdecie sprawy, nie majace uzasadniena w rzeczywistosci.

Kumpel miał słaby zasilacz. Coś sie przepaliło w zasilaczu i padły mu 2
dyski, płyta, procesor, karta graficzna, karta muzyczna, czytnik cd-rw,
klawiatura... Gdyby miał dobry zasilacz to by do czegos takiego nie
doszło, bo uszkodzony zasilacz by sie wyłączył. A tak to zostło mu
kupowanie nowego kompa i DOBREGO zasilacza

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)