Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 19:20:41 MET

"Rafał " <delbana_at_WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> megabajta 350 W. i uwarzam całe zamieszanie z zasilaczami za
> nadmierne rozdecie sprawy,

W wielu przypadkach tak.

> nie majace uzasadniena w rzeczywistosci.

Niestety majace... :/

> Po prostu zasilacze mogą byc a NIE MUSZA przyczyna kłopotów .

O!

> zastosowań domowych WYSTRACZY codegen czy tracer czy cos tam.

Generalnie niby tak... szkoda tylko, ze takie zasilacze nie maja dlugiego
zywotu, a im konfiguracja bardziej rozbudowana tym "zywot" takiego
zasilacza krotszy.

Kapitalizm robie swoje. Zobacz jakie wygladaly tanie obudowy >5 lat temu,
a jak wygladaja teraz. Stare komputery bez problemu "przezywa" obecne
komputery. Minimalizacja kosztow robie swoje dlatego przy coraz wiekszych
wymaganinach pradowych (hint: R8500) problem z zasialczami jest coraz
glosniejszy :/

> ktos swiruje bo jedyna jego radoscia w życiu jtes wynik w 3D mark i
> musi miec karte graficzna ze hoho to juz jego problem.

Glupi komentarz... Ja myslalem, ze chodzi o gry...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,