Re: LCD - lepszy jeden 17-18" czy 2x15"

Autor: Alti (tuniema_at_adresu.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 12:54:35 MET

Użytkownik "kyle" <darek_kr_at_op.pl> napisał w wiadomości
> kolejny model nad ktorym myslalem to eizo L567. 25ms/400:1 i matryce IPS,
> ale jego cena wykracza juz znacznie ponad 3kpln i nie wiem czy warto.

Z tego co wiem to 567 nie ma 25 tylko 35. Nie nadaje sie do gier i filmow.
Popatrz na stronach EIZO i na benchmark.pl (tam maja duzo testow LCD).
Co do gier to sie w ogole nie przejmuj. Najlepiej pojdz do jakiegos sklepu i
popros coby ci podlaczyli. Jak pograsz to zobaczysz ze 25ms i niezdolnosc do
gry to jakas kompletna bajka. Ja u siebie roznicy nie zauwazam. (wczesniej
mialem CRT nec fe700+)

> jak sie to ma do gwarancji dawanej przez Eizo?

W eizo masz gwarancje zgodna z jakims tam standardem ISO czyli max 5
martwych subpikseli/1Mpix wiec w 17" wymieniaja ci panel jak masz padnietych
7.
W tej normie zdaje sie ze jest cos o tym gdzie te pix maja byc (moze ze jak
na srodku to mniej ich trzeba do wymiany) ale nie jestem pewien. Sprawdz
norme, chyba tez jest a stonach eizo.pl
I jeszcze jedno-dlaczego PVA nie nadaje sie do gierek a IPS tak? Skad ta
teoria?
Pozdrawiam
Wojtek