Re: LCD - lepszy jeden 17-18" czy 2x15"

Autor: kyle (darek_kr_at_op.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 13:24:25 MET

> Z tego co wiem to 567 nie ma 25 tylko 35. Nie nadaje sie do gier i filmow.
tak, masz racje 35.

> I jeszcze jedno-dlaczego PVA nie nadaje sie do gierek a IPS tak? Skad ta
> teoria?
stad ze o ile dobrze pamietam to PVA=MVA (PVA ma lepszy czas reakcji), czyli
matryca rewelacyjna jesli chodzi o ostrosc, odwzorowanie kolorow i szerokosc
katow widzenia. natomiast czas reakcji, ze wzgledu na konstrukcje, ma zwykle
gorszy niz TN+. ISP to swego rodzaju kompromis pomiedzy TN+ a MVA.

pozdr.
kyle