Re: problem z kompem

Autor: Piotrek (pkmail_at_2com.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 00:21:25 MET

> Witam!
> Mam nastepujacy problem. Gdy zainstaluje gre np: Rayman 3 czy NFS
> Underground po chwili gra sie wylacza i powraca do systemu. Dzieje sie tak
> na WinME oraz XP, niewiem co jest nie tak, pozatym system dziala
stabilnie.
> Moja konfiguracja:
> Athlon TB 900Mhz
> Abit KT7A Raid
> XFX Geforce2 MX400 64MB
> SDRAM 384MB
> DYSK: 120GB WDC 1200JB 8MB Cache,
> 40GB Seagate Barracuda 3
> Modem usb do neo+
> [...]
Witam.
Podałeś trochę za mało informacji żeby zdiagnozować problem. Zakładając że
jest to wina sprzętu można podejrzewać przegrzewanie się karty graficznej.
Sprawdź czy cooler pracuje (o ile jest) i czy pozostałe elementy systemu
mają wystarczające chłodzenie (chipset, procesor). Jeśli gry "wyskakują" od
razu po uruchomieniu to wina leży po stronie softu ale to jest grupa o
sprzęcie.
P. S. Zasilacz powinien być raczej wystarczający ale jak to jest jakiś No
Name to różnie może być.

Piotrek.