Re: problem z kompem

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 01:02:38 MET

Użytkownik "Janek M." <maslan6-wykasuj-to_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvu65l$huq$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
> Mam nastepujacy problem. Gdy zainstaluje gre np: Rayman 3 czy NFS
> Underground po chwili gra sie wylacza i powraca do systemu. Dzieje sie
> tak i na WinME oraz XP, niewiem co jest nie tak, pozatym system
> dziala stabilnie. Moja konfiguracja:
> Athlon TB 900Mhz
> Abit KT7A Raid
> XFX Geforce2 MX400 64MB
> SDRAM 384MB
> DYSK: 120GB WDC 1200JB 8MB Cache,
> 40GB Seagate Barracuda 3
> Modem usb do neo+
> Dwie nagrywarki LG
> [...]
Cięzko patrzeć na ten zasilacz ale pal go licho... oto co proponuje.
Pierwsze to odpal 3DMark-a 2001 SE i włącz pod rząd kilka testów. Jeśli
się okaże, że testy nie dochodzą do końca podejrzewać można grafikę
(przegrzewającą się) - chociaż nie do końca. Poza tym uruchom Prime95 i
zapuść go na tortury na parę godzin.. ewentualnie do testowania pamięci
program Memtest86. A co do zasilacza... spróbuj może odłączyć jedną
nagrywarkę, modem od neo i jeden z dysków i wtedy odpalić gierke. Nie
wykluczone, że ten zasilacz nie wyrabia - Impet to żadna marka (165W o
ile się nie mylę na +3.3 i +5). Stabilności kompa nie ocenia się po
pracy w Wingrozie przy słuchaniu Winampa czy też przeglądaniu stron.
Trzeba porządnie obciążyć komponenty komputera (przede wszystkim pamięć,
procka i grafikę)

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***