Upgrade komputera - co i jak?

Autor: Mefres Anubis (mefres_at_TEGONIEMAinteria.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 00:31:33 MET

Hej!

Mam troszkę wolnych funduszy i troszkę "niedzisiejszy" komputer, oto jego
parametry:
Duron 1Ghz, 256 RAM PC133, płyta z AGPx4, NoName GF2 MX.
Myślałem o wymianie kilku części, aby go troszkę przyspieszyć, jednak tu
napotkałem kilka barier:
1. Większego procesora zamontować się już nie da.
2. Ponoć z dokupieniem RAMów są jakieś cyrki, bo dużo jest niekompatybilnych

Zostaje karta graficzna. Myślałem o GF 2Ti, a ostatnio bardziej o ATI
Radeonie 8500/9200.

No i właśnie tu mam pytanie: Czy przy tej konfiguracji upgrade karty
cokolwiek poprawi? Czy procesor/RAM nie będzie "wąskim gardłem" systemu?
I jeżeli upgrade będzie efektywny, to przy jakiej karcie?

Dodam, że komputer wykorzystuję do oglądania filmów DVD, divx, montażu
video, grania, internetu. Korzystam też intensywnie z PCta jako
telewizora/radia (poprzez tuner Leadtek TV2000 XP).

HELP!
Pozdrawiam, Kamil.