Re: Radio w kompie

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 00:22:39 MET

Hej

Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości

> Cyprys claimed:
Tunera

> Zależy co ci się uda dostać lepszego.

Gwoli ścisłosci dostanie tunera radiowego na PCI jest obecnie niemalże
niemożliwe (jakby ktos mial na zbyciu prosze o kontakt :) ). Takie na ISA
chodzą na allegro już od 20-30 zł. Tylko we wspólczesnych kompach slot ISA
raczej już nie występuje... tak że generalnie pozostaje tuner TV+radio.
Sam używam tunera ART TV+FM na Bt878. Radio dziala OK, TV tak sobie ale tez
nie bardzo mi na TV zależalo tak ze nie narzekam zbytnio. Program do radia
to Borg Radio Plus 2.1 (oryginalny z ART to syf), TV sprawdzalem z różnymi,
ostatnio Jtv, zasadniczo zawsze to samo, niezbyt dobry odbiór. Podobno takie
karty-tunery są bardziej wrazliwe na slabszy czy zakłócony sygnał niz zwykly
odbiornik TV, a od kiedy u mnie kablówka (Aster City) unowoczesnila
okablowanie w bloku, odbior sie nieco... pogorszył.

I jeszcze ciekawostka co do cen: bylo to chyba w zeszlym roku na poczatku,
licytowalem na allegro tuner radiowy Guillemot na PCI, ostatecznie
przegralem, o ile pamietam poszedl za 80 zł. Jakis czas niedlugo pózniej
wylicytowalem wspomniany tuner TV+radio za... 88 zł.

I jeszcze mi sie przypomniało: jakis czas temu w Media Markt widzialem
"zewnętrzne" radio na USB, producenta nie pamietam. Wyglądalo to jak taki
czarny krążek wielkości spodka mniej wiecej z ktorego wychodziły u góry 2
anteny teleskopowe i kabelek USB. Cena o ile pamietam wnosila 159 zł.

--
Pozdrovionka
Speedy