Re: Tak z ciekawosci

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 09:50:42 MET

Witam.
damian na pl.comp.pecet napisał(a):
> Mam dwa pytanka a mianowicie:
> Co sie dzieje jak z dobrej(dzialajacej) plyty glownej wyciagnie sie
> procesor i sie ja wlaczy ?? Chodzi mi o to czy pipczy w glosniczku jak w
> przypadku ramu i karty graficznej ??

Raczej nic się nie będzie działo, pipczenie jest wynikiem już testów
POST, a te są wykonywane przez procesor. Bez niego nic nie ruszy.
W twoim przypadku przetestuj każdy element z osobna. Może to dysk coś
blokuje ? Niejasno troszke to opisałeś.

> Teraz jeszcze mam drugie pytanko znalazlem na alegro dwie rozne oferty (nowe
> czesci) plyty z procesorem (duron ponad 1GHz).
> Jedna z ofert jest z plyta PC CHIPS a druga z plyta ASROCK K7S8X
> i teraz moje pytanko ktora plyta bedzie lepsza?? Tak aby w miare dzialala
> bo co mozna wymagac za taka cene ale lepsze to niz nic :(

Ja też właśnie robie zakupy na allegro, wybrałem ASRock'a. Wydaje się
być pewniejszy, no i na grupie ma lepszą opinię.

> Niestety z powodu malych nakladow finansowych zmuszony jestem kupic cos z
> tej klasy aby miec ten komputer bo bez niego jest bardzo zle ;)
> pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

ASRock jest już niezłą podstawą do tego by później wsadzić coś
mocniejszego. Ja planuje narazie włożyć w niego mojego aktualnego Durona
900. A później się zobaczy :).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 900 | ECS K7VZA | 256 MB | ESS Allegro PCI ]