Tak z ciekawosci

Autor: damian (damian_at_NOSPAM.jelenie.eu.org)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 08:31:14 MET

Mam dwa pytanka a mianowicie:
Co sie dzieje jak z dobrej(dzialajacej) plyty glownej wyciagnie sie
procesor i sie ja wlaczy ?? Chodzi mi o to czy pipczy w glosniczku jak w
przypadku ramu i karty graficznej ??

Bo moj problem jest taki ze pewnie mi plyta padla tzn dysk nie chodzi diody
wszystkie sie swieca monitor nie odpala totalna zwiecha tylko zasilacz z
diodami dziala Jesli dysk odlacze od plyty to sie dopiero wtedy zaczyna sie
obracac. Wymianielaem karte graficzna i tez to samo. Juz wczesniej mialem
problemy z ta plyta bo nie chcial mi sie komputer uruchamiac. I tak sobie
pomyslalem aby sprawdzic czy to nie jest wina procesora to wystarczy go
wyciagnac i uruchomic plyte aby zobaczyc czy wteedy dysk sie odblokuje diody
normalnei zaczna swiecic i plyta zacznie wydawac jakies dzwieki a tu nic to
samo jak z procesorem :( Moze zle mysle z tym procesorem ale jesli tak to
wsadze go do innej plyty aby go sprawdzic czy jest sprawny. To pewnie bedzie
najpewniejsze rozmawiazanie.

Teraz jeszcze mam drugie pytanko znalazlem na alegro dwie rozne oferty (nowe
czesci) plyty z procesorem (duron ponad 1GHz).
Jedna z ofert jest z plyta PC CHIPS a druga z plyta ASROCK K7S8X
i teraz moje pytanko ktora plyta bedzie lepsza?? Tak aby w miare dzialala
bo co mozna wymagac za taka cene ale lepsze to niz nic :(

Niestety z powodu malych nakladow finansowych zmuszony jestem kupic cos z
tej klasy aby miec ten komputer bo bez niego jest bardzo zle ;)
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz