Odp: Tak z ciekawosci

Autor: damian (damian_at_NOSPAM.jelenie.eu.org)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:13:36 MET

> Raczej nic się nie będzie działo, pipczenie jest wynikiem już testów
> POST, a te są wykonywane przez procesor. Bez niego nic nie ruszy.
> W twoim przypadku przetestuj każdy element z osobna. Może to dysk coś
> blokuje ? Niejasno troszke to opisałeś.

Dysk dziala(tzn kreci sie) dopiero po odlaczeniu od plyty glownej.
Na podstawie tego mozna by bylo wzorowac ze jest jakies spiece na plycie
i nic nie dziala a wyjmujac procesor taki sam objaw jak z procesorem
tutaj tez mozna by bylo powiedziec ze to nie wina procesora.
Ale namieszalem :)
Ale dzisiaj bede mial troche wiecej czasu to sprawdze procesor na innej
plycie i jesli procesor bedzie dzialal to tylko plyta pozostaje.
Sama plyta z ramem i procesorem i karta grficzna tez nie daje oznak zycia :(
Moze plyty glowne FIC nie wytrzymuja wiecej niz 3 latka ?? :)

> Ja też właśnie robie zakupy na allegro, wybrałem ASRock'a. Wydaje się
> być pewniejszy, no i na grupie ma lepszą opinię.

Ja sie wzorowalem na podstawie zdjecia i asrock ladniej wyglada :)
Zartuje oczywiscie ;) Tez mi sie wydaj ze bedzie pewniejsza
z tego co widzialem to asrock jest o kilka zl drozsza pc chips

> ASRock jest już niezłą podstawą do tego by później wsadzić coś
> mocniejszego. Ja planuje narazie włożyć w niego mojego aktualnego Durona
> 900. A później się zobaczy :).

A ja tak planowalem durona 1800 MHz aby miec spokoj przez
kolejne 3 lata :) ale czy cos z tego wyjdzie to zobaczymy.
dziekuje za pomoc i zycze milego dnia