Dlaczego sie zawiesza?

Autor: Konrad (konrad.szaruga.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 09:45:08 MET

Hej!

Od pewnego czasu, komputer czesto mi sie wiesza. Wykluczylem juz przyczyny
software'owe i wiem, ze problem tkwi gdzies wewnatrz obudowy. Zastanawiam sie
czy winien jest zasilacz (300W Codegen), plyta glowna (MSI K7N2 na chpsecie
nVidia nForce 2) czy moze niewystarczajacy wentylator (CoolMaster) i radiator
do procesora (Duron 750 Mhz). Wydaje mi sie, ze najbardzije prawdoopdobna jest
ta ostatnia opcja, bo gdy odpale jakis program, ktory zaczyna troche bardzije
wykorzystywac procesor (cos do mp3 czy filmow) to temperatura prcesora skacze
z 50st. na 62st. Czy to aby nie za duzo? Czy wymiana ukladu chlodzacego
wystarczy, czy moze problem w czym innym?

Konrad