Re: notebook Toshiba 300 - gniazdo pcmcia

Autor: kch (reyboot_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:58:17 MET

Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl> napisał(a):

> Jestes pewnien, ze karty 32bitowe zadzialaja na nim?
> Zdaje mi sie, ze Card Bus/16 bit to nie jest to samo, co 32 bitowe PCMCIA.
> Na pewno "PCIC Comaptibile" to 16 bitow, a to pierwsze?
>
> Pytam sie, bo nie wiem czy kupowac takie cos:
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20327045 (16 bit)
> Czy smialo moge sie ladowac w 32bitowego PCMCIA, ktory wykorzysta mi
> 100Mbit po LAN'ie?
>
> A manualu mam napisane tylko, ze:
> PC card slot
> Built in (jeee ;-)
> Slot for PC Cards (PCMCIA) accommodates:
> - two 5mm Type II, or
> [...]

Szczerze mowiac, teraz juz sam nie wiem. W manualu powinno byc cos wiecej na
temat PCMCIA. Trzy miesiace temu sprzedalem moja Toshibe 230cx, mialem do
niej manuala po niemiecku i tam bylo troche wiecej informacji o PCMCIA.

Pytalem na pl.comp.pecet o ilosc bitow PCMCIA w tym modelu, bo aktualny
wlasciciel 230ki kupil karte 32bit i marudzi, ze ma gniazdo 16bit i karta mu
nie dziala - jestem pewien, ze w instrukcji bylo 32bit (Cardbus). Mozliwe,
ze nie dziala bo trzeba przestawic na cardbus w biosie. Prawdopodobnie bede
walczyl z ta Toshiba i karta w najblizsza niedziele, wtedy bede mogl
powiedziec cos wiecej.

                        kch