Odp: dysk twardy

Autor: Monika (spamonet_mon_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:45:37 MET

Zwykle przejęzyczenie. Nie interesuje mnie co moge zrobic gdy jest
ograniczenie na dysku do 32Gb. Tylko jaki program do dysku pozwala pomijając
bios na korzystanie z całej powierzchni czyli 40Gb. Program do
dysku Samsunga!!!!

Użytkownik Piotr K. <pk_at_idf.wywal.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvp2m7$9md$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Zacny(a) Monika wszem tu ogłosił(a):
>
> Ty nie myl zworki z plombą! Zworka jest na dysku i może ograniczyć
pojemność
> każdego dużego dysku do 32GB, żeby starsze kompy go widziały, a plomba na
> obudowie od kompa i tę jak zerwiesz, to możesz stracić gwarancję

> nie znam, ale skoro zapłaciłaś za 40GB, a masz 30GB, to dygaj do
sprzedawcy,
> jeśli masz kompa na gwarancji. Bo to może oni ci dysk zworką ograniczyli.
Za