Re: notebook Toshiba 300 - gniazdo pcmcia

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 20:38:54 MET

Wiem, ze jojcze bo juz nawet napisalem odpowiedz, ale...

> Wiec CardBus na pewno oznacza gniazdo 32bit. A opcja CardBus/16bit?
Obsluga
> 16 i 32 bitow. O karty 16 bit mozesz sie nie marwic, zadzialaja na
pewno,
> gniazdo 32bit jest zgodne w dół, kiedys mialem 16 bitowa w Toshibie
230cx
> ale nie pamietam co bylo ustawione w BIOSie. Tyle ze 16 bitowe karty
> sieciowe oferuja max transwer 20MBit/s, a 32bit pelne 100MBit/s.

Jestes pewnien, ze karty 32bitowe zadzialaja na nim?
Zdaje mi sie, ze Card Bus/16 bit to nie jest to samo, co 32 bitowe PCMCIA.
Na pewno "PCIC Comaptibile" to 16 bitow, a to pierwsze?

Pytam sie, bo nie wiem czy kupowac takie cos:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20327045 (16 bit)
Czy smialo moge sie ladowac w 32bitowego PCMCIA, ktory wykorzysta mi
100Mbit po LAN'ie?

A manualu mam napisane tylko, ze:
PC card slot
Built in (jeee ;-)
Slot for PC Cards (PCMCIA) accommodates:
- two 5mm Type II, or
- one 10,5 mm Type III

Nic wiecej nie ma.

Wiec jeszcze raz - mam kupowac 16 czy 32 bitowa karte (sieciowa) do niego?

Jeszcze raz z gory dzieki i jeszcze raz dziekuje za cierpliwosc :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055