Re: notebook Toshiba 300 - gniazdo pcmcia

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 15:10:45 MET

> Szczerze mowiac, teraz juz sam nie wiem. W manualu powinno byc cos
wiecej na
> temat PCMCIA. Trzy miesiace temu sprzedalem moja Toshibe 230cx, mialem
do
> niej manuala po niemiecku i tam bylo troche wiecej informacji o PCMCIA.
>
> Pytalem na pl.comp.pecet o ilosc bitow PCMCIA w tym modelu, bo aktualny
> wlasciciel 230ki kupil karte 32bit i marudzi, ze ma gniazdo 16bit i
karta mu
> nie dziala - jestem pewien, ze w instrukcji bylo 32bit (Cardbus).
Mozliwe,
> ze nie dziala bo trzeba przestawic na cardbus w biosie. Prawdopodobnie
bede
> walczyl z ta Toshiba i karta w najblizsza niedziele, wtedy bede mogl
> powiedziec cos wiecej.

A ja juz wiem :-)
Faktycznie Cardbus = 32bit PCMCIA - powiedzial mi to juz czlowiek
comp.sys.laptops .
A w manualu okazalo sie jest cala specyfikacja tego slotu, ale... na samym
jego koncu ;-) Dlatego nie moglem tego znalezc. Faktycznie napisane jest:
"support 16-bit PC cards including PC Card 16's multifuncion card and
CardBus PC cards"
oraz
"CardBus supports the new standard of 32-bit PC Cards"

W biosie faktycznie mozna przestawic slot na 16 bit i byc moze dlatego w
Twoim byly notebooku nie dziala Cardbus.

Zdrowka i powodzenia w walkach :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055