Re: dysk twardy

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 12:25:13 MET

Użytkownik "Monika" <spamonet_mon_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zwykle przejęzyczenie. Nie interesuje mnie co moge zrobic gdy jest
> ograniczenie na dysku do 32Gb. Tylko jaki program do dysku pozwala
pomijając
> bios na korzystanie z całej powierzchni czyli 40Gb. Program do
> dysku Samsunga!!!!

Prosze nie krzyczeć, bo to nic nie wyjasnia.
Jezeli zworka jest w pozycji ograniczenia do 32GB to zaden program nie
udostepni nic powyzej.
Jezeli zworka jest w pozycji pozwalajacej wykorzystac pelna pojemnosc dysku,
to polecam flash biosu... Gdyby z jakichs dziwnych wzgledow nie byo to
mozliwe, to odpowiedni soft nazywal sie chyba Ontrack Disk Manager. Ale nie
znam aktualnie ludzi korzystajacych z tego rozwiazania, lepiej uaktualnic
BIOS co moze niesc wiecej korzysci.

WL