Re: Pare glupich pytan... plyty glowne i k. graficzne

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 10:04:21 MET

kaz3k claimed:
> 1. Czy sa WWW gdzie wyszczegolniono karty graficzne pod katem napiec jakich
> potrzebuja?
> Chodzi mi o grafy pow. 2000 PLN - m.in.: WinFast A380 i ATI Radeon
> 9800XT

Napięć AGP ? Jeśli karta jest AGPx8, to będzie działać na 1.5V i 0.8V,
na każdej płycie wspierającej AGPx4.

> 2. Czy sa WWW z plytami glownymi i opisem ktore karty AGP sa z nimi
> kompatybilne?

W płytę główną wspierającą AGPx4 włożysz wszystko co jest nowe na rynku.

> 3. Ktora z wymienionych kart powyzej pasuje do plyty Asusa A7V8X w instrucji
> mam,
> ze musi byc karta na 1.5V.

Obie pasują.

> 4. Czy bede musial zmienic zasilacz pod ktoras z tych kart? Mam Codegena
> 300W.

Tak, będziesz musiał zmienić zasilacz z powodu zbyt małej wydajności
tego który masz.

> Bede ogromnie wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz...
> ...nie chcialbym wywalic 1/4 stowy na cos, co bede mogl
> nad lozkiem powiesic...

To napisz jaką masz resztę sprzętu, byćmoże uda się uzyskać większą
wydajność za te 2000zł.

--
 :: http://www.stringi.com/viper/ ::