Re: ekonomiczne zestawy komputerowa z dnia 2004-02-03

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 00:07:50 MET

"Radek z Wrocławia" <radsam_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Tak samo jak cenę orientacyjną zestawu
> można traktować również cenę
> poszczególnych jego elementów.

Ceny sa bardzo niskie i smierdzi to spamem. NIe odpowiadasz nikomu tylko
to wyglada na sprytna oferte handlowa.

> Duron 1800 MHz naprawdę wystarcza do każdego programu,

Oprogramowanie biurowe "lubia" cache procesora, ktorego malo w Duronie, a
do komfortowej pracy OO przydalo by sie 512MB ramu. Generalnie system
bedzie powolniejszy i zje wiecej ram niz XP+IE+MS Office.

> zgodność jest na min. 90% i w kolejnych wersjach będzie jeszcze
> lepsza....

.doc i .ppt, makra? Niestety nie...

> Przyjmuję uwagę dotyczącą tego, że moja propozycja
> nie jest możliwa do realizacji w 100%,
> ale w większości przypadków na pewno tak,
> jest to więc uogólnienie, które pomija przypadki szczególne.

Odwrotnie, Twoja propozycja jest mozliwa tylko w przypadkach
szczegolnych.

> Co do szkoleń to wystarczy pracownikowi
> uruchomić Linuxa w trybie graficznym
> i da sobie radę, nie musi nic konfigurować!

Musi byc jeszcze ktos, kto skonfiguracji i bedzie administrowal calego
system... A to wymaga obszernej wiedzy...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,