Abit BX133 - koniec zabawy

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 00:22:50 MET

przezylem wlasnie ciezkie chwile po tym jak moj celeron
nie chcial pojsc po powrocie z Abita Bx133 do mojej
aktualnej plyty :-) na szczescie jak widac dziala! - testujac
Abita moim Cel1000, wsadzilem na probe PIII700
(procesor ktory dostalem z Abitem) do mojej plyty
(Epox KP6 BS 2xSlot1 + przejsciowka) no i nie
dzialal rewelacyjnie - co prawda w 3DMarku jest
szybszy niz Cel1000 (o 1,5% :-) ale pracowal niepewnie
wysypal pare programow,narobil mi bledow w kernelu
mam podejrzenia ze to on rozwalil mi tez I Explorera
czy mozliwe zeby znane powszechnie uszkodzenie
Abita BX133 spowodowalo tez uszkodzenie procesora
(nie wiem czy na 100% jest popsuty, Winda sie
uruchamia programy dzialaja, moze po prostu PIII
jest mniej stabilne od Celerona ??)

ZOMO