Re: ekonomiczne zestawy komputerowa z dnia 2004-02-03

Autor: Radek z Wrocławia (radsam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:13:27 MET

> Dalej nie rozumiem ideii. Ani to odpowiedz na konkrete pytanie, po co
> ceny skoro pomoc bezinteresowna. Trafniej bylo by podac przedzial cenowy
> calosci bo tak to to podjezdzasz pod spamera.

Tak samo jak cenę orientacyjną zestawu
można traktować również cenę
poszczególnych jego elementów.

> Przy swojej niezbyt cudowanej zgodnosci z MS Office oraz wymaganiach
> sprzetowych raczysz zartowac i Twoja bezinteresowna pomoc jest malo
> profesjonalna.

Duron 1800 MHz naprawdę wystarcza do każdego programu,
zgodność jest na min. 90% i w kolejnych wersjach będzie jeszcze lepsza....

> Zawsze jest Wine... ale to nie o to chodzi bo Platnika i tak, tak nie
> uruchomisz, a Janosik IIRC daje nie ma blogoslawienstwa...
>
> Problemem jest wyszkolenie personelu bo jakiego srodowiska graficznego by
> nie uzyc to i tak Linux jest trudniejszy. Do tego administrator co by
> dbal o to wszytsko i szkolil pracownikow. Niestety relatywnie jest to
> bardzej kosztowne :/ W mialej firmie (malo komputerow), przy duzym
> nakladzie czasowym z mlodym, stabilnym i kumatym personelem moze by
> przeszlo. A tak to niestety zostaje jedyna sluszna firma.

Moja propozycja dotyczy takich stanowisk pracy,
które nie wymagają specyficznych programów księgowych.
Przyjmuję uwagę dotyczącą tego, że moja propozycja
nie jest możliwa do realizacji w 100%,
ale w większości przypadków na pewno tak,
jest to więc uogólnienie, które pomija przypadki szczególne.
Co do szkoleń to wystarczy pracownikowi
uruchomić Linuxa w trybie graficznym
i da sobie radę, nie musi nic konfigurować!