Re: Padniety zasilacz?

Autor: Tomek Grzywalski (funt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 00:22:59 MET

Użytkownik "Acrid" <acrid_at_tenbit.WYTNIJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> DobryWieczor!
>
> Od kiedy mam "nowy" komputer wystepuje dziwny symptom, od czasu do
> czasu (glowie kiedy gram, rzadziej w XP) komputer po prostu sie
> reboot'uje.
>
> To ze komp sie resetuje, nie jest moja najwieksza strata, procesor
> niestety chodzi "tylko" na 1,35Ghz,.. Inaczej sa czestsze resety,..

Może to wyda się niektórym absurdalnie, ale mi się wydaje że te problemy
mogą mieć wspólne podłoże. Stawiam na wadliwe działanie systemu ABS II
(zastosowanego w Twojej płycie głównej) Wiem, bo mam identyczny problem na
swoim Solteku (75DRV5 i Athlon 2400+, oczywiście też wyposażony w ABS II).
Moja rada jest ryzykowna, ale skoro MBM pokazuje takie temperatury, to
śmiało możesz próbować wyłączyć zworką na płycie (ewentualnie w biosie jeśli
można) ten pioruński ABS II, i odpalić system na normalnym taktowaniu
procesora. Jeśli mam racje wszystko od tego momentu powinno chodzić.
PS W moim skromnym mniemaniu zasilacz zupełnie odpada. Jest porządnej firmy.
Wierz lub nie ale ja mam w sumie prawie identyczny sprzęt jak Ty, do tego 2
dyski twarde i nagrywarkę i wszystko chodziło na zasilaczu 250W firmy
(low-endowej) L&C. I chodziło by nadal gdybym nie zmienił obudowy.

Tomek Grzywalski
funt_at_poczta.onet.pl