Re: Jaki monitor 19" spelni moje wymagania?

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 00:38:25 MET

> a ja polecam Samsung SM 959NF.

A jakieś uzasadnienie, może? ;-)
Ona ma typ kineskopu Dyna Flat - co to znaczy?

Jesli go masz, czy możesz zmierzyć szerokosc ekranu w cm?
Szczególnie chciałbym porównać ją z szerokością ekranu
PHILIPSa 109P40 - bo ten model też rozważam powaznie.

Wg danych, jakie znalazłem, ten Philips jest o 5 cm węższy
od SM 959NF, ale to wymiary z obudową. Ciekawe o ile rózni
się szerokosc samego ekranu?
(jesli ktoś posiada, to bardzo proszę o pomiar - szerokosc w cm).

Wiec, jak wspomnialem, obecnie najpowazniej rozważam 2 modele:
PHILIPS 109P40
Samsung SM959NF

Czy ktoś zna wady tych monitorów?

Dzieki,