Padniety zasilacz?

Autor: Acrid (acrid_at_tenbit.WYTNIJ-TO.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 20:11:07 MET

DobryWieczor!

Od kiedy mam "nowy" komputer wystepuje dziwny symptom, od czasu do
czasu (glowie kiedy gram, rzadziej w XP) komputer po prostu sie
reboot'uje. Nie jest to zadna zwiecha, czy tez jakis blad, po prostu
wyglada jakby na chwilke wylaczony zostal prad,..
Konfiguracja sprzetowa wyglada nastepujaco:
- Athlon XP 2200+
- Soltek SL-75FRN2-L nForce2
- Ati Radeon 9000 Pro
- Kingston 2x256 DDR /400
- Mode Com Fine II (czyli Feel ESP 300AtxSp4, naklejke ma duza, czyzby
wersja light? Czytalem, ze jest takze wersja druga, wazaca wiecej, i
bardziej "wydajna")

To ze komp sie resetuje, nie jest moja najwieksza strata, procesor
niestety chodzi "tylko" na 1,35Ghz,.. Inaczej sa czestsze resety,..

Czy jest to wina slabego zasilacza? Czy moze cos innego sie krzaczy?
Wiem ze temat zasilaczow jest walkowany na okraglo, ale jaki moglby mi
pomoc? Jezeli chodzi o zapore cenowa, hm, jezeli bedzie trzeba bede
oszczedzal. Nie myslalem ze bedzie tak zle :/

Dzieki serdecznie za pomoc, a ile ktos bedzie chetny na odpowiadanie po
raz setny na te same problemy ;) (ja wiem, duzo rzeczy jest na goglach,
ale imho kazda sprawa wymaga osobnego rozwiazania ;))

--
---=< Acrid >=---------------------=< mailto: acrid_at_tenbit.pl >=---
-< http://www.boardpunk.prv.pl >--< Gadu - Gadu # 2731975 >-