Re: Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 17:14:29 MET

bylo juz na grupie ale warto przypomniec.
Nie mam Herculesa ale Shaphira i u mnie tez jest to przyklejone a co za tym
idzie wyrywac trzeba ? nie nie trzeba z chipsetem. Ktos wymyslil ze trzerba
karte wlozyc do zamrazarki na okolo 30minut bodajze(dokladnie tyle ile
potrzeba aby klej stwardnial i posiadal wlasciwosci ciala kruchego) i wtedy
zaczyna sie zabawa z odrywaniem wentylatora. Tyle w skrocie. Moze ktos ma
jeszcze link gdzie to bylo dokladnie opisane ?

pzdr.