Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 16:14:24 MET

Witam serdecznie!
Posiadam kartę graficzną (jak w tytule) i właśnie "padł" mi w niej
wentylatorek chłodzący chipset tejże karty. W związku z tym mam mały
problem i proszę o poradę...
Primo:
W jaki sposób zamontowany jest ten coolerek? Nie widzę na karcie żadnych
połączeń "na srubki", czym samym podejrzewam, iż jest on umocowany przy
pomocy kleju termoprzewodzącego. Czy się mylę?
Secundo:
W jaki - najprostszy - sposób zdemontować wentylatorek? Gdybym ujrzał
połączenia śrubowe, nie byłoby z tym problemu... w przypadku zastosowania
kleju nie za bardzo wiem co z tym począć ;( Nie chciałbym wyrwać coolera
wraz z chipsetem :)
Z góry dziękuje za wszelkie porady...

P.s. Tak przy okazji wdzięczny byłbym również za polecenie mnie jakiegoś -
o ile to możliwe - dobrego, niedrogiego i przede wszystkim cichego coolera
do powyższej karty.

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]