Re: Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 17:31:18 MET

Dnia: Sat, 28 Feb 2004 17:14:29 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Dybot*
napisał(a):

> bylo juz na grupie ale warto przypomniec.

Nie należę do ludzi, którzy idą na łatwiznę. Wpierw przeszukałem google
lecz nic w tym temacie nie znalazłem.

> Nie mam Herculesa ale Shaphira i u mnie tez jest to przyklejone a co za tym
> idzie wyrywac trzeba ? nie nie trzeba z chipsetem. Ktos wymyslil ze trzerba
> karte wlozyc do zamrazarki na okolo 30minut bodajze(dokladnie tyle ile
> potrzeba aby klej stwardnial i posiadal wlasciwosci ciala kruchego) i wtedy
> zaczyna sie zabawa z odrywaniem wentylatora. Tyle w skrocie.

To, aż takie kombinacje trzeba stosować? Q... mać.

> Moze ktos ma jeszcze link gdzie to bylo dokladnie opisane ?

Byłbym wdzięczny :)

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]