Re: Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 17:29:40 MET

> bylo juz na grupie ale warto przypomniec.
> Nie mam Herculesa ale Shaphira i u mnie tez jest to
przyklejone a co za tym
> idzie wyrywac trzeba ? nie nie trzeba z chipsetem. Ktos
wymyslil ze trzerba
> karte wlozyc do zamrazarki na okolo 30minut
bodajze(dokladnie tyle ile
> potrzeba aby klej stwardnial i posiadal wlasciwosci ciala
kruchego) i wtedy
> zaczyna sie zabawa z odrywaniem wentylatora. Tyle w
skrocie. Moze ktos ma
> jeszcze link gdzie to bylo dokladnie opisane ?

..tez to gdzies niedawno widzialem. Tylko nie wiadomo co z
kndensatorami.. czy to im nie szodzi. Ja jeszcze nie
szukalem do swojego 9100 ale czy faktycznie nie da sie
dobrac do tego radiatorka zadnego wentyla?? Czy ten
przyklejony radiator nie moze byc schlodzony od spodu jakims
wiekszym cichym coolerkiem z TC ? Ja chyba nad czyms takim
bede myslal.

Robert