Re: Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: Jakub Wysocki (jakubokey_at_usunto.o2.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 16:56:44 MET

> Witam serdecznie!
> Posiadam kartę graficzną (jak w tytule) i właśnie "padł" mi w niej

hej, ja rowniez mam ta karte i nie wiem co zrobic z tym wentylatorem, bo
jest to najglosniejszy element w kompie moim obecnie. Myslalem o Arctic
Cooling VGA Silencer za 49 zl w www.proline.pl ale ta karta nie ma zadnych
otworow do przykrecenia tegoz cuda i wydaje mi sie ze sie nie da jej
zamontowac.
A moze komus sie udalo wyciszyc jakos to cudo ?
pzdr
jakub.