Re: Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 17:15:37 MET

Dnia: Sat, 28 Feb 2004 16:56:44 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Jakub
Wysocki* napisał(a):

> hej, ja rowniez mam ta karte i nie wiem co zrobic z tym wentylatorem, bo
> jest to najglosniejszy element w kompie moim obecnie. Myslalem o Arctic
> Cooling VGA Silencer za 49 zl w www.proline.pl ale ta karta nie ma zadnych
> otworow do przykrecenia tegoz cuda i wydaje mi sie ze sie nie da jej
> zamontowac.

Da się da... do tego rodzaju połączeń służy klej termoprzewodzący.
Tylko jak go (stary wentylator) bezproblemowo i bezpiecznie zdemontować? ;(

> A moze komus sie udalo wyciszyc jakos to cudo ?

Jak nie dostanę żadnego cichego coolerka do 50zł, kupię blok wodny VGA,
mocniejszą pompę i podłączę - szeregowo wraz z CPU - pod mój zestaw H2O.
Winno być Ok.! :)

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]