Re: Herkules 8500LE - wymiana wentylatora.

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 22:16:33 MET

> P.s. Tak przy okazji wdzięczny byłbym również za polecenie mnie jakiegoś -
> o ile to możliwe - dobrego, niedrogiego i przede wszystkim cichego coolera
> do powyższej karty.

ok, z okazji dnia dobroci podziele sie patentem :)

dziesiec przykazan wymiany wentyla na ati 9100:

1. mam sapphire 9100 - cieszem siem :) choc na cel800 nie uzyskuje max jego
mozliwosci
2. po mc-u zaczal wyc mi ten mini wiatraczek
3. nie chcialem sie pozbyc karty na 2-3 tygodni, wiec ostroznie wykrecilem
srubeczki, tak aby (jak cos sie sp...li moc go ponownie zalozyc i oddac do
reklamacji :)
4. kupilem za 12 zl wentyla 8x8 do obudowy i opornik za 60 gr.
5. wnomtowalem opornik tak, ze zmniejszylem napiecie z 12V na ~5V -
nieslyszalny :)
6. ale jak to sie trzyma ?
7. blaszke - zaslepke z tylu obudowy wygialem tak , ze leci rownolegle do
karty jeden slot nizej
8. wentyl ma taki fajny ksztalt, ze do jego boku mozna wcisnac zaslepke
9. podlaczylem, benchmarkowalem i dziala stabilnie juz kilka mc-y
10. wada jest jedna - wentyl z wolna przestrzenia zajmuje 2 sloty PCI -
gdzies musi sobie powietrze pojsc, choc na upartego mozna jeden zajac, ale
wtedy bedzie mala przestrzen pomiedzy wentylem a wczepiona ponizej niego
karta PCI i zamiast spokoju bedzie wielkie BUUUUUUUUUUUUUUU

prosze o rozgrzeszenie ;)