Re: Opinia nt płyt głównych MSI

Autor: PaWeL (pwlp_USUN_TO__at_gazeta.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:16:56 MET

Użytkownik "x4y4" <xxxxyyyy_at_op.pl> napisał w wiadomości

> no to ja tez:
> z MSI mialem do czynienia wtedy gdy byl na topie kt400 najpierw dostalem
> plyte KT4 Ultra z blotoothem (czy jak go sie tam pisze) i po wylaczeniu
> dodatkowego kontrolera SATA wiecej go nie ujzalem. Ani ugrade biosu ani
nic
> nie pomoglo. 3 tygodnie i dostalem nowa plyte ale teraz sie uparlem ze
chce
> KT4 ultra FISR czyli wszystko oprocz klimy ;-) eee znaczy owego blekitnego
> zeba (mozna go bylo sobie extra dokupic ale za cene 200 zl) I to zaczelo
> [...]
Witam
To i ja doloze swoje piec groszy. Uzywam tych plyt od czasu kiedy jeszcze
marka MSI nic nie znaczyla. Zawsze na intelach, teraz mam MSI 845 E Max.
Nigdy sie nie zawiodlem, szybkie stabilne i bezpropblemowe czego nie mozna
powiedziec o Abitach i Asusach.

--
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pozdrawiam P_at_WeŁ