Re: 2 X raptor kontra 4 x hitachi - raid 0

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 14:20:42 MET

Użytkownik "mixxos" <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd> napisał w wiadomości

> a ja sie zastanawiam -czy to rzeczywiscie bedzie dzialac -tak jak
> chcesz by dzialalo ;-/

> raid sata ze zwyklym ata (tez raid) i z tego dynamiczny raid
> a co na to system?
dwa raidy powinien widziec jak zwykle dyski ....
> przeciez one nie beda rowno chodzic (kontrolery) - nie wiem czy nawet
> dwa kontrolery sata by rowno chodzily
jesli wezme dyski IDE i Sata tej samej firmy to nie bedzie roznicy bo
transfer jest ten sam
a tak pozatym to ja planuje 4 dyski ATA 2 podpiete pod raid sprzetowy wpiety
do pci
i dwa podpiete pod mostek poludniowy (poze pci)

> -wiec czy nie bedzie stopowac lub wychamowywac tego np. PSD takie cos
? a ile da rade wyciągnać windows? jaki transfer przy p4 2.8GHz?