Re: 2 X raptor kontra 4 x hitachi - raid 0

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 14:28:20 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
> On Tue, 3 Feb 2004 11:00:31 +0100, MNorbert wrote:
>
> [...]
>
> No właśnie: wszytko masz na PCI. Nic Ci nie da zrobienie stripe'a, przy
> tak szybkich dyskach...

tylko 2 na GigaRaid wpięty pod PCI
a 2 podpięte bezpośrednio w mostek południowy, czyli niezależne od pci

> Owszem, gdybyś miał przynajmniej 64bit PCI...
nie ma pci 64 dla procesorów P4. Są ale dla xeonów i innych serwerowych

za pół roku ma wejść chipset dla P4 z PCI-X .. ale ja nie moge czekać

> Nie wiem, ja robię w bazach danych. A tam, na sprzętowym SCSI kop jest
> niesamowity ;)

tak ale tam pewnie masz scsi wpięte pod 64bit PCI 66 albo 100 Mhz
a wszyskie płyty pod P4 jesli już jakaś ma raid to i tak wpięty
(zintegrowany) w PCI

tak wię to jest naciąganie ludzi ... dają dwu kanałowy sterownik do SCSI 320
każdy kanal do 4-5 urządzeń i wpinają to w PCI :)))))

a wracają do tematu ?

co wydajniejsze ? 2x Raptor 36GB 10000 obr czy 4x hitachi 80GB 7200 obr?