Re: 2 X raptor kontra 4 x hitachi - raid 0

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 12:52:57 MET

a ja sie zastanawiam -czy to rzeczywiscie bedzie dzialac -tak jak
chcesz by dzialalo ;-/

> GA-8I875 Ultra
>
> raid ata już na plycie . popięty pod PCI i dwa zwykłe kanały
> ATA/100
>
> razem 4 w sam raz na raid

raid sata ze zwyklym ata (tez raid) i z tego dynamiczny raid
a co na to system?
przeciez one nie beda rowno chodzic (kontrolery) - nie wiem czy nawet
dwa kontrolery sata by rowno chodzily
-wiec czy nie bedzie stopowac lub wychamowywac tego np. PSD takie cos

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<