Re: [OT] Neostrada - rozdzielanie łącza i inne problemy

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 12:58:50 MET

"PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> wrote in message

> Skoro nic nie ma napisane w cenniku, to nikt ci nie odpowie na to
pytanie co
> zamierza tp w przyszlosci. W przypadku loncza 128 kb/s po
przekroczeniu
> predkosci loncze jest obcinane do 34 kb/s

Z tego co wiem to 512/128 nie bedzie tak rygorystycznie traktowane.

> Rozdziela sie tak samo jak sdi.

Router z modemem ADSL (jakis asmax, czy cus) i wio... ;)

> Nie ma prawa.

Poza tym w regulaminie jest napisane, poza lokal, a nie w lokalu. Co
robisz w domu to tylko i wylacznie Twoja sprawa. Mozesz nawet podpiac
150 kompow jak Ci sie uda ;) Dlatego kafejki coraz czesciej korzystaja z
NEO

> Pozatym to NTG
> W sprawach sieci pisz na pl.comp.networking
> W sprawach umow pisz na pl.soc.prawo

a co do grupy: alt.pl.neostrada

--
Pozdrawiam