Re: [OT] Neostrada - rozdzielanie łącza i inne problemy

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 11:55:40 MET

Przemo wrote:
> W cenniku nie ma nic o limicie przychodzących danych, ale
> ponoć na dniach taki limit ma również dotyczyć opcji 512 kb/s (do tej
> pory istnieje limit 5GB przy abonamencie za łącze 128 kb/s). Czy ktoś
> orientuje się jak wygląda sprawa z tymi limitami, czy potem po
> przekroczeniu wartości, muszę coś dopłacać, czy spada prędkość

Skoro nic nie ma napisane w cenniku, to nikt ci nie odpowie na to pytanie co
zamierza tp w przyszlosci. W przypadku loncza 128 kb/s po przekroczeniu
predkosci loncze jest obcinane do 34 kb/s

> kluczowe pytanie - wiem , że w regulaminie jest mowa o braku
> możliwości rodzielania łącza do innego lokalu (chyba że za 3krotność
> abonamentu :DD) - czy mimo to istnieje możliwość rodzielenia sygnału
> poprzez zwykłą kartę sieciową - tak ja w przypadku powiedzmy SDI?

Rozdziela sie tak samo jak sdi.

> czy TPSA ma prawo przeprowadzać jakąś kontrolę w mieszkaniu bez
> uprzedniego powiadamiania o tym?

Nie ma prawa.

Pozatym to NTG
W sprawach sieci pisz na pl.comp.networking
W sprawach umow pisz na pl.soc.prawo

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |