Re: [OT] Neostrada - rozdzielanie łącza i inne problemy

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 12:08:26 MET

On Tue, 3 Feb 2004 11:43:12 +0100, Przemo wrote:

> Witam
> Na wstępie przepraszam za OT, ale nie znalazłem grupy o odpowiedniej
> tematyce.

Jassssne !
A alt.pl.neostrada to grupa o mieszalnictwie pasz... :/

[...]
> poprzez zwykłą kartę sieciową - tak ja w przypadku powiedzmy SDI?

Tak. A jeszcze lepiej użyć routera ADSL z wbudowanym switchem

> I czy TPSA
> ma prawo przeprowadzać jakąś kontrolę w mieszkaniu bez uprzedniego
> powiadamiania o tym?

TPSA nie ma prawa zrobić Ci kontroli , nawet po uprzednim powiadomieniu.
Ale może nabrać "uzasadnionegp podejrzenia", że kombinujesz i co wtedy
zrobią, tego nie wiem...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!