w jakiej karcie najlepsze wyjscie tv-out

Autor: MarkX (markx_usun_to_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 12:04:07 MET

W jakich konkretnie kartach waszym zdaniem sa najlepsze wyjscia tv-out?
Chcialbym uzyskac jak najlepsza jakosc obrazu. Na mojej starej karcie gf2 mx
praktycznie nie sposob odczytac literek z pulpitu na telewizorze. Divixy
jakos tam wygladaja ,ale nie jest to szczyt jakosci. Oczywiscie nie
zamierzam pracowac na telewizorze ,ale czy sa takie karty gdzie tekst bylby
wyrazny? Czy sam telewizor tez ma w jakims wiekszym stopniu znaczenie w
jakosci odbioru? A co z kablem? Jakim warto podlaczac ,zeby uzyskac
zadowalajacy efekt?

--
Pozdrawiam
MarkX