[OT] Neostrada - rozdzielanie łącza i inne problemy

Autor: Przemo (przemek77_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 11:43:12 MET

Witam
Na wstępie przepraszam za OT, ale nie znalazłem grupy o odpowiedniej
tematyce. Posiadam SDI, pojawiła się jednak oferta przejścia na Neostradę za
złotówkę, abonament za prędkość 512 wynosi 149 złotyc/msc. W cenniku nie ma
nic o limicie przychodzących danych, ale ponoć na dniach taki limit ma
również dotyczyć opcji 512 kb/s (do tej pory istnieje limit 5GB przy
abonamencie za łącze 128 kb/s). Czy ktoś orientuje się jak wygląda sprawa z
tymi limitami, czy potem po przekroczeniu wartości, muszę coś dopłacać, czy
spada prędkość. I kluczowe pytanie - wiem , że w regulaminie jest mowa o
braku możliwości rodzielania łącza do innego lokalu (chyba że za 3krotność
abonamentu :DD) - czy mimo to istnieje możliwość rodzielenia sygnału
poprzez zwykłą kartę sieciową - tak ja w przypadku powiedzmy SDI? I czy TPSA
ma prawo przeprowadzać jakąś kontrolę w mieszkaniu bez uprzedniego
powiadamiania o tym?
Dzięki serdeczne i jeszcze raz przepraszam za OT!
pozdrawiam
Przemek