4 zasilacze w ciagu roku

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 20:46:43 MET

no wlasnie. padly mi juz 4 zasilacze ( 300W :) noname ) w ciagu roku. tylko
sie zastanawiam czy to faktycznie wina dziadowskich zasilaczy czy moze
problem tkwi gdzie indziej (np. instalacja elektryczna). ostatnio kupilem
chiefteca 360-202 czy jakos tak i jak narazie dziala.
mam konkretne pytanie. czy jezeli problem lezy w instalacji elektrycznej w
moim mieszkaniu to wyklucze go stosujac UPS? bo konfiguracje komputera w
ciagu roku zmienialem juz kilka razy. mialem chybe 3 rozne plyty glowne, 2
rozne procesory, 4 rozne dyski i wogle roszada w ciagu roku bylo spora.
dzisiejsza moja konfiguracja to:
Athlon XP T-bred 1700+@2400+
2x256 DDR 333
Soltek SL-75FRN2-L