Re: Nowy DVD nie czyta CD-ROM-ow

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 12:58:53 MET

Dnia 2004-02-02 12:35, Slawicki napisał(a):

> Hej. Z tymi Dvd roznie bywa. Generalnie ja do płyt DVD (pionieera) mam naped
> DVD a do cd zwyklego CD (teac). ALe jak testowalem to faktycznie czesc CD
> nie chodzi na dvd. To samo u mojego kolegi. Czesc cd tez u niego nie chodzi.
> Generalnie w sklepach komputerowych odradzaja wykozystywania Dvd do czytania
> zwyklych cd [...]

zmien czytnik DVD na lepszy albo sprawny i nie bedziesz mial
problemow... od okolo pol roku uzywam DVD LiteON jako CDrom i nie mam
najmniejszych problemow z plytami CD... moge nawet powiedziec, ze lepiej
dziala (lepsza obsluga RW, AudioCD, krotszy czas dostepu do nosnika,
swietna korekcja bledow) od napedu CDrom Asus, ktorego tez uzywam.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834