Re: radeon 9100 - czy mozna wylaczyc wiatraczek?

Autor: Bubby dawniej TRH (46349_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 13:05:39 MET

Użytkownik "SimonX" <sbronko_at_tlen.pl.SPAMOBIJ:-)> napisał w wiadomości
> chodzi o to ze na radeonie mam wiatraczek, ktory mi bardzo nieprzyjemnie
> bzyka :-)
> raz zrobilem taki test i po chwili od wylaczenia komputera, na ktorym
szedl
> 10krotny test 3dmark 2001 przylozylem palucha do radiatora na grafice i
ten
> byl zimny

Kup sobie coś takiego:
http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=25&gg=19&id=268
http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=25&gg=19&id=40
Nie potrzebuje wiatraka a jest ze 4 razy większy niż twój dotychczasowy
radiator.

Twój stary raczej nie powinien być zimny, ale skoro, to znaczy że powinno
być ok. Tylko nie kręć go, gdy będzie na pasywnym chłodzeniu.

> czy ew przegrzanie grafiki po wylaczeniu wiatraczka moze ja zniszczyc czy
> tylko mi zwiesi komputer?

Różnie bywa.
U mnie jak grafika zaczęła się przegrzewać to na ekranie w Windozie
wyskakiwały takie dziwne odbarwienia prostokątne porozrzucane w różnych
miejscach pulpitu. W grach zaś pojawiało się tyle artefaktów że nic nie było
widać.