Re: Nowy DVD nie czyta CD-ROM-ow

Autor: Hubcio (hvp2.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 13:20:50 MET

> zmien czytnik DVD na lepszy albo sprawny i nie bedziesz mial
> problemow... od okolo pol roku uzywam DVD LiteON jako CDrom i nie mam
> najmniejszych problemow z plytami CD... moge nawet powiedziec, ze lepiej
> dziala (lepsza obsluga RW, AudioCD, krotszy czas dostepu do nosnika,
> swietna korekcja bledow) od napedu CDrom Asus, ktorego tez uzywam.

Zastanawiam sie wlasnie, czy wymienic DVD na Toshiba czy na Teac.
Chcialbym tez zeby byl w miare cichy i jednkak czytal stnadardowe
plytki CD-ROM tzn. dolaczane do czasopism, markowe CD wypalane w trybie
single session na dobrej nagrywarce itp. W tej chwili nie za bardzo
mnie stac na dodatkowy naped CD-ROM. Poza tym moze mi braknac
mijesca na kablach!!!