Re: walka z temp. - wniosek wymiana płyty głównej...

Autor: gizbucha_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Feb 2004 - 11:12:52 MET

> Użytkownik <gizbucha_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> pokaz mnie palcem gdzie przeczytales taka nowinke.
> Dopuszczalna termperatura rdzenia to 85 - 90 stopni
> w zaleznosci od serii proca.

tak mi mowilo wielu serwisantow sprzetu komputerowych, poza tym wyzsza temp
wplywa na zywotnosc procesora

> Kazda wartosc ponizej tez jest akceptowalan dopoki nie wplywa
> na stabilnosc systemu.

u mnie narazie sysytem jest stabilny, ale jak przyjdzie lato i bedzie 30 w
pokoju to moze byc wrzatek i wtedy problemy...

> Procek nie bedzie pracowal lepiej w temperaturze 30 stopni a gorzej
> w 65.

moze nie lepiej ale chyba dluzej:)
w takim razie po co ta cala walka z coolerami i wodnym chlodzeniem?